Zobacz wyniki
z TestMeToo

Informacje Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z tego serwisu.

Zmień ustawienia swojej przeglądarki, jeżeli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku Twojego komputera.

Sanofi

Informacje o kampanii

O akcji

Kim jest osoba Stresozaradna?

To ktoś, kto umie obrócić stres w źródło większej efektywności, skuteczności, mobilizacji, dodatkowej energii i motywacji.
Stresozaradny wie, że zmiana spojrzenia na trudne sytuacje może przynieść korzyści w postaci odnalezienia pasji, sukcesów zawodowych oraz lepszych relacji z ludźmi.

Współczesne tempo życia, presja ze strony otoczenia oraz nadmiar obowiązków sprawiają, że coraz częściej spotykamy się z pojęciem stresu. Według badań szacuje się, że aż 98% Polaków odczuwa go przynajmniej od czasu do czasu. Na co dzień, zmaga się z nim niemal co piąty Polak, częściej dotyka kobiety i młodsze osoby.

Zazwyczaj stres jest kojarzony negatywnie: jako problem, przeciwność, wróg. Jak się jednak okazuje, aż ok. 9 na 10 osób chciałoby dowiedzieć się jak obrócić stres na swoją korzyść[1].

Czy to w ogóle możliwe?
Czy stres może być pomocny?

W odpowiedzi na to pytanie, powstała kampania Stresozaradni.
Naszą misją jest nauczenie Polaków, że stres może być dobry, że stosując odpowiednie podejście, możesz obrócić go na swoją korzyść. Celem kampanii jest udowodnienie, że każdy ma szansę przeobrazić się w osobę Stresozaradną, świadomie zarządzającą stresem.

Dołącz do nas i przekuj stres w działanie!

Eksperci

dr Ewa Jarczewska-Gerc

Psycholog Uniwersytetu SWPS. Specjalizuje się w psychologii różnic indywidualnych. Zajmuje się zagadnieniem efektywności i wytrwałości w działaniu oraz wpływem stymulacji umysłowych na wykonywanie zadań. Bada związki pomiędzy różnymi formami myślenia i wyobrażania sobie a efektywnością i wytrwałością w działaniu.

dr Anna Kwiecień

Psycholog, wykładowca akademicki, koordynator merytoryczny Fundacji ZenDriving. Specjalizuje się w motywacji do zmiany nawykowego i impulsywnego zachowania. Działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego. Zajmuje się metodami redukcji stresu i agresji za kierownicą oraz wzmacniania uważności na drodze. Prowadzi warsztaty psychologiczne dla kierowców oraz menedżerów flot.

Katarzyna Selwant

Psycholog olimpijski, wykładowca akademicki, szkoleniowiec i komentator wydarzeń sportowych. Współpracuje z zawodnikami kadr olimpijskich i narodowych, sportów indywidulanych i zespołowych, od młodzików do seniorów. Pomaga uznanym sportowcom, artystom i managerom realizować marzenia i dążyć do celu.

Olga Paluchowska

Dietetyk kliniczny specjalizujący się w dietoterapii zaburzeń przemian węglowodanowych i dietoterapii wspomagającej leczenie schorzeń autoimmunologicznych.

Radosław Ciepliński

Zawodnik rajdowy, Międzynarodowa licencja rajdowa stopnia R, Licencja wyścigowa stopnia B,C. Absolwent Wydziału Mechanicznego, Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, a także w 2009 r. AGH w Krakowie.
Właściciel firmy www.enjoydriving.pl.

Jan Gołębiowski

Psycholog kryminalny, biegły sądowy, wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, autor licznych publikacji, m.in. monografii - "Profilowanie kryminalne. Wprowadzenie do sporządzania charakterystyki psychofizycznej nieznanych sprawców przestępstw."

Magne-B6 to nowy2 suplement diety w portfolio rodziny preparatów magnezowych Sanofi, które są numerem 1 w Polsce i na Świecie3. Naszą misją jest uświadamianie ludziom konieczności utrzymania w diecie właściwego poziomu magnezu, który jest jednym z najważniejszych pierwiastków dla życia.

Magne-B6 to unikatowa4 kompozycja z wysoce przyswajalnym5 magnezem, witaminą B6 oraz kwasem foliowym. Dostępny w formie wygodnych granulek, które nie wymagają popijania. Zamiast cukru, Magne-B6 zawiera naturalne glikozydy stewiolowe (z liści stewii). Produkt jest rekomendowany dla osób aktywnych, które szukają wsparcia w walce ze stresem.

Magne-B6 – znajdź energię na pozytywne emocje!

Więcej informacji na stronie www.magneb6.pl.

Sanofi to działający na skalę globalną lider sektora farmaceutycznego. Zajmuje się odkrywaniem, opracowywaniem i upowszechnianiem rozwiązań terapeutycznych, które zaspokajają potrzeby pacjentów. Firma specjalizuje się w badaniach, rozwoju, produkcji i sprzedaży leków innowacyjnych i generycznych, szczepionek, leków bez recepty (OTC), produktów w zakresie pielęgnacji zdrowia i urody (consumer healthcare). Główne obszary działalności firmy to diabetologia, onkologia, autoimmunologia, kardiologia, choroby rzadkie, szczepionki dla ludzi. Sanofi posiada 112 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 41 krajach (w tym jeden na Podkarpaciu, w Rzeszowie) oraz ponad 20 ośrodków badawczo-rozwojowych na całym świecie. W Polsce zatrudnia ponad 1000 pracowników. Akcje firmy są notowane na giełdach w Paryżu i Nowym Jorku.

Więcej informacji: www.sanofi.pl Sanofi Polska @SanofiPolska

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zaspokaja ciekawość i angażuje konsumentów na całym świecie poprzez portfolio najwyższej jakości kanałów dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych. Za pośrednictwem telewizji płatnej i platform niekodowanych Discovery dociera do ponad 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. Portfolio nadawcy obejmuje międzynarodowe marki telewizyjne, m.in. Discovery Channel, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science i Turbo/Velocity, jak również amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network, a także Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej oraz Eurosport, wiodącą platformę sportową w Europie, transmitującą wydarzenia atrakcyjne dla lokalnego odbiorcy. Discovery dociera do swoich widzów za pośrednictwem wielu ekranów, z wykorzystaniem materiałów stworzonych z myślą o kanałach cyfrowych (Discovery VR), rozwiązań OTT (Eurosport Player, Dplay) oraz TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery K!ds Play). W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 20 kanałów dociera do 552 milionów widzów ogółem w 112 krajach i terytoriach, emitując programy tłumaczone na 21 języków.

Więcej informacji na stronie www.discoverycommunications.com.

  1. Dane: Badanie„Polacy a stres” przeprowadzone przez GfK w 03.2016, CAWI, N=1000, All 18+. http://www.gfk.com/pl/aktualnosci/press-release/niemal-co-piaty-polak-zyje-w-ciaglym-stresie/. Data wejścia: 15.03.2017.
  2. Data pierwszego wejścia na rynek: 23.02.2017.
  3. W odniesieniu do preparatów magnezowych marki Magne B6; na podstawie danych IMS Health, baza MIDAS A12C1 3.10.2016, sprzedaż ilościowa na rynku aptecznym w roku 2015.
  4. Unikatowy ze względu na polaczenie magnezu , witaminy B6 oraz kwasu foliowego wśród preparatów magnezowych (suplementy diety, leki bez recepty), na podstawie danych IMS Health, Baza MIDAS A12C1, 3.10.2016.
  5. Dotyczy cytrynianu magnezu, Ranade VV et al. Bioavailability and Pharmacokinetics of Magnesium After Administration of Magnesium Salts to Humans, Am J Ther; 8(5): 345-357.