Zobacz wyniki
z TestMeToo

Informacje Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z tego serwisu.

Zmień ustawienia swojej przeglądarki, jeżeli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku Twojego komputera.

Sanofi

Informacje o kampanii

O akcji

Dynamiczny tryb życia, nowe wyzwania oraz doświadczenia dają energię i satysfakcję. Czasem jednak zmęczenie i stres związane z natłokiem spraw odbierają radość z tego, co nas spotyka. Według badań szacuje się, że aż 98% Polaków odczuwa stres przynajmniej od czasu do czasu1. Na co dzień, zmaga się z nim niemal co piąty Polak, częściej dotyka kobiety i osoby młodsze1.

Stres choć na ogół jest uznawany za negatywny element życia, w rzeczywistości może być bodźcem do działania. Odpowiednie nastawienie i wiedza mogą pomóc w radzeniu sobie ze stresem i obracaniu go w korzyści – tego szuka aż 9 na 10 badanych osób1. Wtedy stres przestaje mieć wielkie oczy!

Naszym marzeniem jest, aby jak najwięcej z Was posiadło umiejętności stawiania czoła stresującym sytuacjom, co w dzisiejszych czasach staje się bardzo ważną kompetencją. Akcja Stresozaradni promuje nową filozofię podejścia do stresu, czyli ideę, która polega na zmianie postrzegania stresu w swoim życiu i świadomym zarządzaniu nim.

Kim jest osoba Stresozaradna? To ktoś, kto umie obrócić stres w źródło większej efektywności, skuteczności, mobilizacji, dodatkowej energii i motywacji. Stresozaradny wie, że ze stresem nie warto walczyć, można go przekuć na swoją korzyść. Ta zmiana spojrzenia na trudne sytuacje może przynieść korzyści w postaci odnalezienia pasji, sukcesów zawodowych oraz lepszych relacji z ludźmi.

Dołącz do nas i przekuj stres w działanie!

Eksperci

dr Ewa Jarczewska-Gerc

Psycholog Uniwersytetu SWPS. Specjalizuje się w psychologii różnic indywidualnych. Zajmuje się zagadnieniem efektywności i wytrwałości w działaniu oraz wpływem stymulacji umysłowych na wykonywanie zadań. Bada związki pomiędzy różnymi formami myślenia i wyobrażania sobie a efektywnością i wytrwałością w działaniu.

Magne-B6 to nowy2 suplement diety w portfolio rodziny preparatów magnezowych Sanofi, które są numerem 1 w Polsce i na Świecie3. Naszą misją jest uświadamianie ludziom konieczności utrzymania w diecie właściwego poziomu magnezu, który jest jednym z najważniejszych pierwiastków dla życia.

Magne-B6 to unikatowa4 kompozycja z wysoce przyswajalnym5 magnezem, witaminą B6 oraz kwasem foliowym. Dostępny w formie wygodnych granulek, które nie wymagają popijania. Zamiast cukru, Magne-B6 zawiera naturalne glikozydy stewiolowe (z liści stewii). Produkt jest rekomendowany dla osób aktywnych, które szukają wsparcia w walce ze stresem.

Magne-B6 – znajdź energię na pozytywne emocje!

Więcej informacji na stronie www.magneb6.pl.

Sanofi to działający na skalę globalną lider sektora farmaceutycznego. Zajmuje się odkrywaniem, opracowywaniem i upowszechnianiem rozwiązań terapeutycznych, które zaspokajają potrzeby pacjentów. Firma specjalizuje się w badaniach, rozwoju, produkcji i sprzedaży leków innowacyjnych i generycznych, szczepionek, leków bez recepty (OTC), produktów w zakresie pielęgnacji zdrowia i urody (consumer healthcare). Główne obszary działalności firmy to diabetologia, onkologia, autoimmunologia, kardiologia, choroby rzadkie, szczepionki dla ludzi. Sanofi posiada 112 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 41 krajach (w tym jeden na Podkarpaciu, w Rzeszowie) oraz ponad 20 ośrodków badawczo-rozwojowych na całym świecie. W Polsce zatrudnia ponad 1000 pracowników. Akcje firmy są notowane na giełdach w Paryżu i Nowym Jorku.

Więcej informacji: www.sanofi.pl Sanofi Polska @SanofiPolska

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zaspokaja ciekawość i angażuje konsumentów na całym świecie poprzez portfolio najwyższej jakości kanałów dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych. Za pośrednictwem telewizji płatnej i platform niekodowanych Discovery dociera do ponad 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. Portfolio nadawcy obejmuje międzynarodowe marki telewizyjne, m.in. Discovery Channel, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science i Turbo/Velocity, jak również amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network, a także Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej oraz Eurosport, wiodącą platformę sportową w Europie, transmitującą wydarzenia atrakcyjne dla lokalnego odbiorcy. Discovery dociera do swoich widzów za pośrednictwem wielu ekranów, z wykorzystaniem materiałów stworzonych z myślą o kanałach cyfrowych (Discovery VR), rozwiązań OTT (Eurosport Player, Dplay) oraz TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery K!ds Play). W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 20 kanałów dociera do 552 milionów widzów ogółem w 112 krajach i terytoriach, emitując programy tłumaczone na 21 języków.

Więcej informacji na stronie www.discoverycommunications.com.

  1. Dane: Badanie„Polacy a stres” przeprowadzone przez GfK w 03.2016, CAWI, N=1000, All 18+. http://www.gfk.com/pl/aktualnosci/press-release/niemal-co-piaty-polak-zyje-w-ciaglym-stresie/. Data wejścia: 15.03.2017.
  2. Data pierwszego wejścia na rynek: 23.02.2017.
  3. W odniesieniu do preparatów magnezowych marki Magne B6; na podstawie danych IMS Health, baza MIDAS A12C1 3.10.2016, sprzedaż ilościowa na rynku aptecznym w roku 2015.
  4. Unikatowy ze względu na polaczenie magnezu , witaminy B6 oraz kwasu foliowego wśród preparatów magnezowych (suplementy diety, leki bez recepty), na podstawie danych IMS Health, Baza MIDAS A12C1, 3.10.2016.
  5. Dotyczy cytrynianu magnezu, Ranade VV et al. Bioavailability and Pharmacokinetics of Magnesium After Administration of Magnesium Salts to Humans, Am J Ther; 8(5): 345-357.